Jump to content

kaylee

Members
  • Content Count

    1,588
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by kaylee

  1. hi kye! my 2 cents is only that it seems very... Canon i LIKe that, as far as getting an image that im happy grading, but it can be an oversaturated wonky mess to begin with. my brown dog turns orange, etc. in the future i bet there will be a gimmick where you can dial in saturation to taste for faces, landscapes, etc. i know thats a tall order but hey why not that guys magenta shirt is a perfect example, u kno? smart folks have pointed out that shadow areas should prolly be desaturated in general, id say even more so with canon. i look at it as the nature of the beast, im sure with the eos r5/6 i would be doing a lot of power windows but its all to taste. speaking of which i did. im having a michelada. i kinda like it! its like a mexican beer bloody mary... p good! not enough booze tho, ill add a shot next time
  2. I'm gonna leave tentacle p0rn to my Japanese friends lol
  3. damn, is the 1dx3 rolling shutter rlly that bad? yikes! I haven't rlly looked at the early tests
  4. my bad lol! yeah I'm writing a pilot and story bible for my new ufo show... I need some inspiration
  5. interesting still wanna kno how much Netflix paid. you're in $700k plus. how'd that turn out
  6. pretty cool! how much did Amazon pay, thats what I wanna kno
  7. kaylee

    Fuji X-T4

    in the spirit of togetherness, would somebody pretty please tell me what the key reasons are that ppl are unhappy with the XT4, so I can avoid reading a heap of stuff...?
  8. holy shit!! did @Zach Goodwin2 inspire the sock puppet?? seriously tho, great work pal, keep it up!!! it totally inspires me to see ppl making things in these conditions thank u
  9. so glad u made it home... could you elaborate on this...??
  10. sorry, I don't understand, what do you guys mean by "triple exposure video"...? how would that work, and for what purpose...? I'm dumb lol
  11. great -- let's get back to filmmaking...! Quentin has never made anything worth watching without millions of dolars and star actors. my generation is expected to make something great out of thin air bc technology and internet. big difference! I don't think that Quentin can make fuck all by himself... that's not what he does. I love the guy but maybe theres a reason he looks so lost in those pics let's see if we can argue abt that without digressing into personal insults lol
  12. I've always said that absurd partisan argument is a luxury of good times in the US these are bad times. let's stick together, ok...?
  13. kaylee

    COVID19 Kibosh

    no kidding! do you eat shoes?
  14. kaylee

    COVID19 Kibosh

    all the more reason to be patient >...PSSSST!!!!! hey guys!!! wanna kno a secret my st bernard puppy bruno has a fluffy butt shhhhh
  15. kaylee

    COVID19 Kibosh

    omg SO true. its kind of WEIRD, rlly...... theres nothing like it. writing is so abstract to begin with, and no one reads screenplays, and even when ppl DO read your screenplay, like say some assistant looking at my spec pilot, THEY DONT EVEN CARE ABOUT THE DEATILS, cuz its prolly gonna change in production anyway it took me a loooong time to accept that grim fact as opposed to a film or a painting or anything else that you might produce creatively, a pilot and story bible are like an elaborate log line — it seriously boils down to key conceptual elements that ppl might key into. ofc there are exceptions, shows that virtually flow from a single writers pen, but boy are they rare sooo many FAMOUS examples of the former tho, its nuts — beetlejuice was not a comedy, it was way darker. good will hunting was abt a guy getting recruited by the cia or something... u kno?? ive finally embraced this, and its allowing me to be way less precious with my writing, in a good way. and lord knows that if youre trying to pitch a show, flexibility is in your favor...! so im currently more concerned about the view from 30,000 ft up, and my big brush strokes, as opposed to my [delightfully entertaining] writing cuteness so its going good lol
  16. kaylee

    COVID19 Kibosh

    @mercer thats frickin awesome!!! go get em!!!! hows the writing going, in general? definitely helps to dooo it right?? i mean i bet you can feel yourself becoming better and more confident all the time...! its tough bc its a huge investment to write anything, believe me i kno like i mentioned, im writing a spec show that ive had in the back of my head for awhile, and its going pretty well i must say...! im currently into this concept of a story circle, im sure youve heard of it, but ive basically started laying out my notes as callouts from a circle, and i rlly like it... its all there at a glance, unlike a long vertical list of stuff, u kno...? kinda kewl
  17. kaylee

    COVID19 Kibosh

    oh cool! whatcha workin on
  18. kaylee

    COVID19 Kibosh

    same lack of sleep alone will drive a sane person crazy... and for me thats a short trip try some cbd oil? i even got some over the counter sleeping pills and i NEVER take stuff like that
  19. same. what's the deal with the 4k modes??? that's what ppl wanna kno!
×
×
  • Create New...